onsdag 25 maj 2011

Dvärgpapegoja på katt.

4 kommentarer:

  1. Tror nog snarare det är en dvärgpapegoja. Annars har något sensationellt hänt i undulataveln. Men söt bild :D

    SvaraRadera
  2. Tack för rättelse, nu är det ändrat :)

    SvaraRadera
  3. God Fortsättning på 2012

    Fick av en slump se din fina bild, och undrar:
    Är det din Kisse-Misse?

    Har själv 2 Katter, ja egentligen 3, men vår första Älskling Gosan, sprang bort 2004.
    Hon är väldigt lik din Misse på bilden.
    Därav fångade bilden min uppmärksamhet. ( Gosan hade dock sitt svarta fält över det Vänstra ögat, samt mer rött runt nosen. Än i dag vet jag ej vad som hänt henne, och torde nog få fortsätta leva i ovisshet..)

    Må så jättegott Trevlig Helg ;-)

    Anette J Vindeln

    *********************************************************

    SvaraRadera
  4. Hej Anette!

    Det är inte min, eller din, kisse på bilden, utan en katt jag hittade slumpmässigt på internet.
    Jag har en egen katt också, men hon har för stor integritet för att staplas på eller under (en liten argbigga är hon!).

    Ha en fin helg du med!

    Astrid

    SvaraRadera